Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger






  • Masalah Mental Anda - Info from isuhangat Tanda-tanda anda menghadapi masalah..... ......... .. MENTAL?Pertama: Anda sentiasa menghadapi masalah untuk bangun tidur....... ...........



  • Pondok Repek - Sepetang di Maahad Tahfiz Darul Quran wal Qiraat Repek Kelantan. Pergi ziarah anok sedaro di sana. Program cuti sekolah, dari duduk sajo drumoh lalu bapok ...

  • Persoalan Bangsa.. - Saya amat bersetuju jikia kita telah sampai pada tahap dimana kita mampu bersekolah dalam satu aliran. Pandangan Mukhriz amat saya alu-alukan dalam masa ya...



  • Madah Romantis - Cinta tidak boleh dipaksa dan cinta bukan datang dengan sekelip mata. Cinta bagaikan bintang di langit sana. Terlalu banyak yang bercahaya indah tetapi cum...

  • maknanya? - semalam aku mimpi.. aku nampak dan aku ingat semua.. tapi mimpi ni mainan tidur.. maknanya mainan syaitan semata mata..? kan? hmm.. ke ade makna lain?...

  • Balik Kampung - Malam terakhir 2008 di bumi Sabah. Itulah yang kurasakan, bilamana, Insyallah pagi esok,kami sekeluarga akan kembali ke bumi kelahiran, Kelantan Darul Naim...

  • From Johor With Love - Mari kito kelih gath hok wat semepeno kedatenge kak jue dari johor..dop wat tepak lain doh melainke kat mid valley.. [terimo kasih kepado sapo hok mari] ...



  • virus..pc & akoo - adoi kesian kt akoo..pc ak nak kena fomat dah..nazak bebeno dah ni...da x bole nak bertahan dah..asik2 nak restart snirik ja..uhukk..harap2 x dak la smpai ...





0 comments:

Lawat Baca Fikir Setiap Hari Setiap Masa Setiap Ketika (665 Url)